Лига Защиты Гражданских Прав : Форум

Общение => О жизни => Тема начата: Kovalchuk_1986 от Чт, 25 Сен 2025, 23:46



Название: Як упорядкувати роботу інтернет-магазину
Отправлено: Kovalchuk_1986 от Чт, 25 Сен 2025, 23:46
У мене невеликий інтернет-магазин, і з кожним місяцем замовлень стає все більше: з маркетплейсів, соцмереж, сайтів. Вже важко вручну відстежувати замовлення, спілкування з клієнтами, залишки товарів і доставку. Часто щось забуваю чи плутаю. Хтось може порадити хорошу CRM-систему, щоб все це було зібрано в одному місці і не довелося мати п’ять табличок?


Название: Re: Як упорядкувати роботу інтернет-магазину
Отправлено: lvivskyi2000 от Сб, 27 Сен 2025, 17:06
Можу порекомендувати звернути увагу на KeyCRM (https://ua.keycrm.app/use-cases/ecommerce (https://ua.keycrm.app/use-cases/ecommerce)) а саме на рішення для e-commerce. У них можна зібрати всі замовлення з маркетплейсів, соцмереж й інтернет-магазинів в одному кабінеті, керувати комунікацією, відправками, контролювати залишки товарів і аналітику. Після переходу на таку систему я сам помітив, що всюди тепер порядок і менше помилок при обробці замовлень.