Лига Защиты Гражданских Прав : Форум

Прививки => Общие вопросы => Тема начата: Лилия от Пн, 20 Мая 2013, 08:54



Название: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Пн, 20 Мая 2013, 08:54
Лето, не всегда мы будем доступны!
 В помощь нам и вам будет полезно!(надеюсь)

 


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Пн, 20 Мая 2013, 09:01
Прокурору ____________________
району м. Києва
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________

                  Від __________________________

СКАРГА
про невиконання ЗУ «Про звернення громадян»


«__»____________20__ року, мною, ______________________________, було надіслано заяву (скаргу) про _____________________________ до ____________________________. «__»________20__ року на мою адресу надійшло повідомлення про вручення вказаного листа адресату «__» ________ 20__ року, про що у повідомлені міститься відповідна відмітка про отримання листа уповноваженою особою (копія повідомлення до скарги додається). Проте, з моменту отримання моєї заяви (скарги) _______________________________ та по теперішній час жодної відповіді мені надіслано не було, повідомлення про продовження терміну розгляду моєї заяви я не отримував.
Як зазначається у ст. ст. 14., 15 Закону України (надалі ЗУ) «Про звернення громадян», органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов’язані об’єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань). Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки.
Диспозицією статті 18 зазначеного Закону встановлено, що громадянин України, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.
Відповідно до вимог ст. 19 ЗУ «Про звернення громадян», органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи зобов’язанні письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.
Статтею 20 ЗУ «Про звернення громадян» передбачено, що від дня надходження звернень вони розглядаються і вирішуються в місячний термін, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Лише у виняткових випадках (якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо), такий термін може бути збільшений. Варто зазначити, що у такому випадку термін не може перевищувати сорока п’яти днів.
З моменту отримання ______________________ мого звернення пройшло ___________ днів, протягом цього часу жодної відповіді чи повідомлення від __________________ мені не надходило. Таким чином, ______________________ протягом встановленого законом терміну розгляду заяви (скарги), відповіді на неї так і не надав, чим порушив вимоги Закону України «Про звернення громадян».
Оскільки зазначеним Законом України (ст. 29) передбачено, що нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами, а також в зв’язку з необхідністю вжиття заходів з метою поновлення моїх порушених прав, захисту законних інтересів та притягнення порушників до відповідальності, на підставі ст. ст. 14,15,18,19,20,29 ЗУ «Про звернення громадян», та ЗУ «Про прокуратуру», -

ПРОШУ:

1.   прийняти та розглянути мою скаргу;
2.   усунути порушення ______________________ закону України «Про звернення громадян»;
3.   притягнути винних осіб до відповідальності згідно діючого законодавства України;
4.   про розгляд моєї скарги повідомити мене письмово.

Додаток: копія повідомлення про вручення.


«___» _________ 20__ р.         ___________   


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Пн, 20 Мая 2013, 09:56
 Этот образец сырой! жду критики!




         

          ПИБ

         Проживаючої за адресою:

          Т...... Моб. Т.....

         
Заява
             

Я ПИБ , заявляю про відмову від підписання інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення діагностики, лікування та  на проведення операції та   знеболення за  №003-6/о, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14 лютого 2012 року №110. Яка була мені запропонована для проведення медогляду моєму сину ПИБ. тому що вважаю що підписання даної форми передчасним і по об'єктивних причинах не можливим.
 Оскільки:1. Я  не ознайомлена ,та не отримувала інформацію про характер захворювання моєї дитини, особливості його перебігу, діагностики та лікування.
2. Я не ознайомлена з планом обстеження і лікування. Не отримала в повному обсязі роз’яснення про характер, мету, орієнтовну тривалість діагностично-лікувального процесу та про можливі несприятливі наслідки під час його проведення, про необхідність дотримання визначеного лікарем режиму в процесі лікування.

3.  Мені не надали в доступній формі інформацію про ймовірний перебіг захворювання і наслідки у разі відмови від лікування.

4. Я  не мала можливість задавати будь-які питання, які мене цікавлять, стосовно стану здоров’я, перебігу захворювання і лікування, та не одержала на них відповіді.

Я дозволяю  медогляд моєму сину   ........ р.н.проводити лише у моїй присутності в  №** дитячій поліклініці *** міської дитячої лікарні.

           Я  не даю згоду на внесення до локальної інформаційної госпітальної системи, яка ведеться закладом охорони здоров’я, персональних даних моєї дитини, та вимушена вас попередити що   при   використанні   інформації,   що   становить   лікарську таємницю, в навчальному процесі, науково-дослідній роботі, в  тому числі у випадках її публікації у спеціальній  літературі,  повинна бути забезпечена анонімність пацієнта. У тому числі даних щодо стану здоров’я, поставлених  діагнозів

Звертаю Вашу увагу, що згідно чинного законодавства, «Службова необхідність» - не є підставою для передачі третім особам персональних даних та відомостей, що стосуються лікарської таємниці.

. Жоден  документ який  призначається  третім особам, що стосуеться  стану здоровя  мого сина згідно ст. 286 Цивільного кодексу України,  забороняєть  вимагати  за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз і методи лікування фізичної особи, а особа, що дізналася про лікарську таємницю у зв'язку з виконання службових обов'язків або з інших джерел, зобов'язана стримуватися від поширення такої інформації. Статтею 11 Інформація про фізичну особу Закону України «Про інформацію» передбачено, що не підлягають розголошуванню відомості, що стосуються лікарської таємниці.   
 

  Дата   
пiдпис


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Чт, 23 Мая 2013, 20:18
Головному лікарю

________________________
від кого, адреса
________________________
ЗАЯВА
про ненадання згоди на обробку персональних даних

Я, ___________________________________________________________________

стосовно згоди на обробку моїх персональних даних у базі персональних даних «електронний реєстр пацієнтів», передання моїх персональних даних до Управління охорони здоров’я району та Міністерства охорони здоров’я України, повідомляю наступне.

Керуючись ч. 2 ст. 32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р., а також. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» № 2657-12 від 02.10.1992 р. в редакції від 13.01.2011 р.; абз. 5 п. 2 ст. 8 та п. 6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010 р., я не надаю згоди на обробку моїх персональних даних.

Ст. 6 Міжнародної конвенції № 108 «Про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних», ратифікованої ЗУ № 2438-УІ від 06.07.2010 р. забороняє автоматизовану обробку персональних даних, які стосуються здоров’я, якщо внутрішнє законодавство не забезпечує відповідних гарантій. Українське законодавство не визначає особливих критеріїв захисту персональних даних про стан здоров’я.

Більш того, сама Конвенція не відповідає вимогам сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, про що свідчать кроки європейської спільноти найближчим часом приймати нову: див. п.2.3 Заключення Європейської Групи з етики у науці та нових технологіях Європейської Комісії № 26 від 22.02.2012, http://ec.europa.eu/bepa/european-group-ethics/docs/publications/ict_final_22_february-adopted.pdf.

При наданні мені медичних послуг прошу керуватись також Наказом МОЗ № 666 від 30.08.2012 р. про «Порядок ведення електронного реєстру пацієнтів Вінницької, Дніпропетровської, Донецької областей та м. Києва», за п. 11.2 якого «Відмова фізичної особи (пацієнта) від внесення її даних до Реєстру не є підставою для ненадання медичної допомоги».

Дана заява є зверненням у розумінні Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР. Відповідь на неї прошу надіслати письмово на вказану вище адресу в термін, визначений ст. 20 цього Закону.

З повагою,

дата підпис



Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Чт, 23 Мая 2013, 20:19
То же самое только для своего ребенка.

Головному лікарю

_______________________

від кого, адреса ________________________
ЗАЯВА

про ненадання згоди на обробку персональних даних

Я,

В інтересах моєї неповнолітньої дитини, ________________________________________

стосовно згоди на обробку персональних даних у базі персональних даних «електронний реєстр пацієнтів», передання моїх персональних даних до Управління охорони здоров’я району та Міністерства охорони здоров’я України, повідомляю наступне.

Керуючись ч. 2 ст. 32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р., а також. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» № 2657-12 від 02.10.1992 р. в редакції від 13.01.2011 р.; абз. 5 п. 2 ст. 8 та п. 6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010 р., я не надаю згоди на обробку  персональних даних моєї дитини.

Ст. 6 Міжнародної конвенції № 108 «Про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних», ратифікованої ЗУ № 2438-УІ від 06.07.2010 р. забороняє автоматизовану обробку персональних даних, які стосуються здоров’я, якщо внутрішнє законодавство не забезпечує відповідних гарантій. Українське законодавство не визначає особливих критеріїв захисту персональних даних про стан здоров’я.

Більш того, сама Конвенція не відповідає вимогам сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, про що свідчать кроки європейської спільноти найближчим часом приймати нову: див. п.2.3 Заключення Європейської Групи з етики у науці та нових технологіях Європейської Комісії № 26 від 22.02.2012, http://ec.europa.eu/bepa/european-group-ethics/docs/publications/ict_final_22_february-adopted.pdf.

При наданні мені медичних послуг прошу керуватись також Наказом МОЗ № 666 від 30.08.2012 р. про «Порядок ведення електронного реєстру пацієнтів Вінницької, Дніпропетровської, Донецької областей та м. Києва», за п. 11.2  якого «Відмова фізичної особи (пацієнта) від внесення її даних до Реєстру не є підставою для ненадання медичної допомоги».

Дана заява є зверненням у розумінні Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР. Відповідь на неї прошу надіслати письмово на вказану вище адресу в термін, визначений ст. 20 цього Закону.

З повагою,

дата       підпис


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Пт, 24 Мая 2013, 06:46
Форма письмового запиту на інформацію
(для фізичних осіб)

_
Розпорядник інформації:
Кому:
___________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)
який(яка) мешкає за адресою:
___________________________
___________________________
тел.: _________; е-mail:_________
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ


Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію
(Вид, назва, реквізити чи короткий зміст документа, щодо якого
зроблено запит)___________________________________________
_________________________________________________________

Відповідь на запит на інформацію прошу надсилати за адресою:
_______________________________________________________
_________________________________________________________________


Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок. ___________
                                                                                     (підпис)    
______________ 20__ року       _________         ________________
       (дата)                     (підпис)                               (ініціали та прізвище)




* При подачі відповідальній особі з питань запитів на інформацію у письмовій формі на конверті обов’язково вкажіть «Публічна інформація».



Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Анастасия от Вс, 26 Мая 2013, 11:03
Может кому-нибудь понадобиться. Писала заведующей в сад...

Завідувачці Комунального закладу
«________________ дошкільний навчальний
заклад (ясла-садок) комбінованого типу № ____
«______________________»
___________________________________

___________________________________,
яка проживає за адресою:
____________________________________
поштовий індекс _______
контактний телефон: _________________

Заява

Прошу надати мені письмове підтвердження інформації, отриманої від Вас    під   час    усної  бесіди  (дата бесіди.)   про те,  що  згідно   зі   списком
 до зарахування    в     ДНЗ    «____________»     за    моєю     дитиною ______________________________ (________________ року народження) є місце в групі набору ______________ року, та що він буде зарахований до ДНЗ «________________» у серпні – вересні ____________ року.
Оформлену та завірену належним відповідь прошу направити на мою поштову адресу у встановлений Законом строк.
В разі прийняття рішення про відмову в задоволенні прохання, викладеного у заяві, прошу довести до мого відома у письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення, на підставі статті 15 Закону України «Про звернення громадян».

дата                                                                                  підпис


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Анастасия от Вс, 26 Мая 2013, 23:21
Настя, а зачем вы писали такое заявление, если за вами закреплено место в сад и вы есть в списках? А то нам тоже скоро в сад.

Мы без прививок. Пока сделали карту в поликлинике, по головам получили зава поликлиники, зава в саду от своего начальства в управлении образования, короче шла по головам. Вот приходим мы в садик с документами в июне (как и требовалось ранее), а нам говорят мол приходи в середине августа и документы я пока у вас брать не буду. Почуяло мое сердце неладное и написала я это заявление, чтобы получить гарантию Ответ был такой: на ваше заявление от такого-то сообщаю, ваш ребенок такой-то будет принят и число. усе После такого ответа я точно знала, что сказать мне в августе, ой-а-мест-нет, никто не сможет. После этого в августе без личного присутствия завы сада (отпуск) у меня не брали документы и я писала заявление на прием, отправляя почтой. Скажу, что очень удобно было ссылаться на такой ответ.

Вот пример моего заявления в сад о приеме ребенка (мы вообще без прививок и манту - стерильные)

Завідувачці Комунального закладу
«___________________ дошкільний навчальний
заклад (ясла-садок) комбінованого типу № ________
«______________________»
_______________________________

________________________________________,
яка проживає за адресою:
АР Крим, м. Євпаторія,
____________________________________
поштовий індекс _______
контактний телефон: ______________________

Заява

Прошу прийняти мого сина ________________________ (_________ року народження) у ДНЗ №_____ «Золотий ключик» з 01.09.2012 згідно із Вашим повідомленням № 104 від 08.06.2012).
Прошу розглянути питання про прийняття моєї дитини у ДНЗ № ___________ без внесення благодійного внеску на розрахунковий рахунок Піклувальної ради "_________" у сумі 4000 грн. Причиною моєї відмови сплатити данні кошти є те, що я молодий спеціаліст, працюючий у сфері освіти. На сьогодні знаходжусь у відпустці по догляду за дитиною до трьох років із двома синами, чоловік самостійно забезпечує родину. Дохід родини в декілька разів менший суми благодійного внеску. В разі потреби, за Вашим письмовим запитом будуть додатково надані документи, що засвідчують неспроможність внести зазначений у заяві благодійний внесок.
Також нагадую, що умови прийняття у дитячий навчальний заклад через сплату благодійних внесків не відповідає діючому Закону України "Про дошкільну освіту" та суперечить статті 53 Конституції України. Тому наполегливо Вас прошу розглянути мою заяву в законному порядку, без подальшого звернення зі скаргою у вищестоящу організацію.
До цієї заяви про прийом дитини у ДНЗ № ______ "_________" згідно із пунктом 6 "Положення про дошкільний навчальний заклад", затвердженого Кабінетом Міністрів України від 12 березня 2003р. № 305, додаються копії таких документів: медична довідка про стан здоров'я дитини із висновком лікаря, що  дитина  може  відвідувати  ДНЗ,  оформлена  у  зазначений  Вами  час на 1 червня 2012 року; свідоцтво про народження дитини; письмове повідомлення № 104 від 08.06.2012 про те, що дитина буде прийнята у ДНЗ № 2 з 01.09.2012 року.
Оригінали зазначених документів та довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення (у зв'язку із коротким терміном її дійсності) будуть надані за Вашою вимогою та безпосередньо перед початком занять і відвідуванням моєю дитиною дитячого садку.
Оформлену та завірену належним чином відповідь прошу направити на мою поштову адресу у встановлений Законом України «Про звернення громадян» термін.
В разі прийняття рішення про відмову в задоволенні прохання, викладеного у заяві, прошу довести до мого відома у письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення, на підставі статті 15 Закону України «Про звернення громадян».

Додаток:
1. Ксерокопія медичної довідки про стан здоров'я дитини на 7-ми арк.;
2. Ксерокопія свідоцтва про народження дитини;
3. Ксерокопія повідомлення № 104 від 08.06.2012.


___________                                                   _____________(_______)



Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Вс, 02 Июн 2013, 08:02
Против лома нет приема если вы уже знаете о таких нюансах со взятками, то заявления даже грамотно составленное, ни на инспектора гороно, , ни на зав дет.сада вопрос не решат. Ловите их на взятках!!!


Куди можна звернутися за допомогою в разі вимагання хабара?

У разі вимагання хабара викладачем ви маєте пра­во офіційно звернутися до правоохоронних органів з заявою про відповідний злочин. Під час вимагання у вас хаба­ра ви можете використати диктофон (мобільний телефон з диктофоном) для запису розмови про вимагання хабара. Цей запис може бути залучений до заяви про злочин і використаний як доказ вимагання винагороди за **********
До правоохоронних органів, які займаються документуванням, попередженням і розкриттям (корупційних) злочинів і правопорушень у сфері службової діяльності, відносять Управління по боротьбі з організованою злочинністю та Уп­равління департаменту боротьби з економічними злочинами МВС України, Управління по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю Служби безпеки України, органи прокуратури.
При виникненні таких ситуацій в першу чергу варто звер­нутися до чергового в Управління по боротьбі з організованою злочинністю МВС України у вашему регіоні:
 
УБОЗ УМВС України в Вінницькій області
(0432)21-34-40, 21-34-41
УБОЗ УМВС України у Волинській області
(0332) 29-63-81, 25-40-69
УБОЗ УМВС України в Дніпропетровській області
(056) 725-03-02
УБОЗ УМВС України в Донецькій області
(062)332-91-01
УБОЗ УМВС України в Житомирській області
(0412)40-74-93,22-28-93
УБОЗ УМВС України в Закарпатській області
(0312)2-95-08,5-42-12
УБОЗ УМВС України в Запорізькій області
(0612)32-63-67,34-31-83
УБОЗ УМВС України в Івано-Франківській області
(0342) 75-01-50, 29-53-75
УБОЗ УМВС України в Київській області
(044)417-52-77
УБОЗ ГУМВС України в м.Києві
(044) 521-66-29
УБОЗ УМВС України в Кіровоградській області
(0522) 24-23-43, 29-73-81
УБОЗ ГУМВС України в Криму
(0652) 54-70-30, 25-50-93
УБОЗ УМВС України в Луганській області
(0642)53-53-12,49-84-37
УБОЗ УМВС України у Львівській області
(0322) 65-97-20
УБОЗ УМВС України в Миколаївській області
(0512)49-80-02
УБОЗ УМВС України в Одеській області
(0482) 28-22-86
УБОЗ УМВС України в Полтавській області
(0532)56-15-90,51-76-06
УБОЗ УМВС України в Рівненській області
(0362)62-11-99,29-25-93
УБОЗ УМВС України в Сумській області
(0542) 22-22-81
УБОЗ УМВС України в Тернопільській області
(0352)33-90-14,27-12-15
УБОЗ УМВС України в Харківській області
(0572) 7-000-370, 7-000-541
УБОЗ УМВС України в Херсонській області
(0552) 26-44-07
УБОЗ УМВС України в Хмельницькій області
(0382) 55-27-44
УБОЗ УМВС України в Черкаській області
(0472) 19-32-22, 45-73-19
УБОЗ УМВС України в Чернігівській області
(0462)11-07-21,11-07-46, 11-04-09
УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області
(0372)3-32-13,3-43-66
УБОЗ УМВС України в м.Севастополі
(0692) 59-44-76


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Mike от Вс, 02 Июн 2013, 17:42
Может кто знает, какое убедительное заявление надо писать в гороно, чтобы ребенка взяли в сад... Просто у нас в городе такая ситуация:всё решает инспектор гороно, которая записывает в очередь на садик...
Вопрос №0: у вас есть все док-ты, в т.ч. - и справка с фразой? Есть есть или точно будет, можно начинать бодаться с гороно.

В каждом отделе образования каждого горсовета есть Положение, согласно которому они работают. Т.к. типовое положение разработано МОН, то 99% гарантии, что и утверждённое на сессии горсовета будет его повторять. К сожалению, в сети для Ильичевска я не нашёл опубликованного, но, думаю, получить его вполне возможно.

Оно (те же 99%) будет содержать фразу типа:
Цитировать
Завданнями відділу освіти є: ... аналіз стану освіти в місті, прогнозування розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, удосконалення мережі відповідних навчальних закладів незалежно від типів і форм власності згідно з освітніми потребами громадян; розробка та організація виконання міської програми розвитку освіти

Это означает, что все эти очереди, записи и нехватка мест - это косяк самого управления образования. И если оно, управление, не подало наверх (в горсовет) оф. бумагу о необходимости организации новых ДНЗ или еще как-то не прикрыло свою попу, то к нему самому могут быть вопросы и именно на это можно обращать внимание при общении с ними.

Хотя я бы начал именно с зав.садиком, но раз такой случай...

Цитировать
Заявление в гороно

Я, мама/папа ребёнка ФИО год.рожд. с целью поступления в ДНЗ № подал ДАТА зав.садиком ФИО заявление № (прилагается) с просьбой принять ребёнка в садик. Однако, зав.садиком мне было отказано в приёме. Отказ был мотивирован тем, что, якобы, приём в садик ведётся в гороно инспектором ФИО.

Если это действительно так, то прошу принять моего ребёнка в садик №, оплату питания гарантируем, мед. док-ты готовы (копии прилагаются) и будут предоставлены по требованию.

В случае, если в данном садике нет мест для моего ребёнка, то:
1. прошу сообщить мне об этом - об отсутствии мест в садике №;
2. прошу сообщить мне о первом же случае отчисления/исключения кого-либо из садика №, т.е., о появления в этом садике свободного места;
3. сообщить мне перечень садиков рядом с местом нашего жительства для поступления в них моего ребёнка по нашему выбору.
4. в случае отсутствия мест в близлежащих садиках прошу сообщить мне предлагаемые районо варианты устройства моего ребёнка в ДНЗ

Согласно Положению об отделе образования, в задачу вашего отдела входит анализ состояния образования в городе, прогнозирование развития и усовершенствование сети соотв. учебных учреждений согласно образовательным потребностям граждан. Поэтому, в случае отсутствия мест в ДНЗ для моего ребёнка, прошу сообщить мне фамилии должностных лиц отдела образования, ответственных за состояние сети ДНЗ и чьи действия привели к невозможности получения образования моим ребёнком согласно ст.53 Конституции для обращения в прокуратуру с заявлением о преступлении по ст.367 УК «халатность».

Так сказать, если жечь - то напалмом!  :)


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Чт, 04 Июл 2013, 09:50
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как написать заявление или может быть жалобу в ГОРОНО? Ситуация следующая: моему сыну 3,5 года, его невзлюбила одна воспитательница. Ребёнок после её смены нервный, плачет, ночью просыпается и кричит, просит его не бить, а последние дни даже ночью стал писать в кровать. В садик отказывается идти. Когда спрашиваю, кто его бьёт, называет воспитательницу. Просит чтобы я его не толкала. Попросила показать как его толкают - показал, что его трясут "как грушу", опять же называет воспитательницу. Показывает как она его за ручку дёргает. Это какой-то ужас. На эту воспитательницу не одна я жалуюсь, много мам тоже не довольны, но все почему-то молчат. Мой ребёнок в группе самый маленьким. Я не говорю, что все детки плохие, а мой самый лучший, но это ведь ребёнок. Сегодня пошла поговорить с воспитательницей, так она меня вообще ошарашила: сказала, что это не она ребёнка била, а другая какая-то мама, за то что мой сын забрал у чужого ребёнка игрушку. Подскажите как написать заявление на неё в гороно???? Может у кого была такая ситуация
Заявление пишите в произвольной форме, что накипело то и пишите,другой вопрос что у вас нет доказательств насилия против вашего ребенка и нет союзников ...Это значит что вероятнее всего вы не получите результата от ваших действий...Придумайте как добыть не опровержимые факты, если были следы от рукоприкладства следовало это фиксировать и возбуждать уголовное дело...
 Единственное что в данном случае я могу посоветовать это сходить на консультацию к независимому психологу и взять у него заключение и тогда у вас появится зацепка и повод для написания жалобы и в ГОРОНО и в прокуратуру


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Mike от Пт, 09 Авг 2013, 11:27
Прошу тыцьнуть меня носом в образец заявления на имя зав. п-кой о дооформлении ф-026. Срочно нужно. Заранее МЕРСИ
ЗЫ: Справка на руках, но без заветной фразы. Педиатр согласен только на: "может посещать после проведения вакцинации"
Моё творчество - тут: www.privivok.net.ua/smf/index.php/topic,873.msg12833.html#msg12833


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Mike от Вс, 18 Авг 2013, 14:06
Вариант для гороно, совместное творчество с treasury:

===================

Зав.деп.освіти

Заява
щодо дій зав.садочком <№№№>

У <ДАТА> мною була написана заява про вступ моєї дитини <ПІБ> <Р.Н.> до дошкільного навчального закладу <№№№> <НАЗВА>. Однак, всупереч ст. 15, 18, 19, 20 ЗУ «Про звернення громадян», моя заява не була розглянута по суті, а також письмова відповідь з посиланням на Закон із зазначенням порядку оскарження мені надана не була.

Натомість, незважаючи на чіткі норми
1) ст. 53 Конституції («Кожен має право на освіту.... Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної... освіти в державних і комунальних навчальних закладах»);
2) рішення Конституційного суду № 5-рп/2004 від 04.03.2004 р. («доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права  на  освіту  на  принципах  рівності,  визначених статтею 24 Конституції.. означає,  що нікому  не  може бути  відмовлено  у  праві  на  освіту»);
3) ст. 8 Конституції («Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії»),
мені було устно відмовлено в отриманні моєю дитиною освіти освіту в цьому закладі.

У усній розмові зав.садочком <№№№> <ПІБ> посилалася на ст. 15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб». Однак, норма цієї статті у даному випадку суперечить ст. 53 Конституції України про право на освіту, а тому, згідно ст. 8 Конституції, НЕ МОЖЕ БУТИ ЗАСТОСОВАНА.

Такої ж думки притримується МОНмолодьспорт, яке у своєму листі №1/9-389 від 25.05.2011 р., проаналізувавши законодавство про освіту В ЦІЛОМУ (а не одну тільки ст. 15, як це зробила зав.садочком <ПІБ> та МОЗ у своєму листі №4.25-58/3095 від 30.11.2007 р.), зробила такий висновок:

«відмова керівника дошкільного навчального закладу у прийнятті дитини до закладу без відповідних профілактичних щеплень СУПЕРЕЧАТЬ діючому законодавству України. За наявності відповідних медичних довідок встановленого зразка із ВИСНОВКОМ ЛІКАРЯ, у якому зазначено, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, керівник закладу ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ПРИЙНЯТИ дитину до закладу»

Отже, у діях зав.садочком <ПІБ> вбачається ознаки злочину, передбаченого ст. 183 (незаконна  відмова у прийнятті до навчального закладу), 367 (службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам) КК України.

Згідно <АБЗ. 6 РОЗД. 3> Положення про Управління освіти виконавчого комітету <МІСТО/ОБЛ> ради, завданням управління, зокрема, є створення у межах своїх повноважень умов для реалізації однакових прав громадян України на освіту.

Згідно <РОЗД. 4> Управління здійснює такі функції, як контроль щодо дотримання Державного стандарту загальної середньої освіти у місті, керівництво і контроль діяльності дошкільних навчальних закладів, контроль дотримання навчальними закладами комунальної власності законодавства у сфері освіти, державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу освітніх послуг, вживає заходів щодо захисту прав та інтересів неповнолітніх.

<СЕКТОР ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ> Управління освіти створює в межах своїх повноважень умови для реалізації прав на отримання дошкільної освіти, організовує виконання актів законодавства у сфері дошкільної освіти та здійснює контроль за їх виконанням, забезпечує захист прав учасників навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах міста, здійснює управління дошкільними навчальними закладами, здійснює контроль за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти керівниками дошкільних навчальних закладів.


З огляду на вищенаведене, прошу:
1. реалізувати гарантоване ст. 53 Конституції право на отримання освіти в комунальних закладах шляхом зобов'язання зав.садочком Бугайової А.П. прийняти мою дитину до ДНЗ <№№№> <НАЗВА>;
2. проконтролювати виконання зав.садочком <ПІБ> виконання Вашого припису;
3. попередити зав.садочком <ПІБ> щодо необхідності додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти В ЦІЛОМУ, а не лише виключно однієї ст. 15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб»;
4. попередити мене за <ТЕЛ> не пізніше, ніж за 24 год. до початку розгляду моєї скарги по суті для забезпечення моєї присутності при розгляді згідно ст. 18 ЗУ «Про звернення громадян» - я хочу бути присутнім при розгляді моєї заяви.

У разі неможливості вступу моєї дитини до ДНЗ <№№№> <НАЗВА>, прошу:
5. організувати вступ моєї дитини до іншого дошкільного навчального закладу поруч із нашим місцем проживання;
6. або іншим чином організувати реалізацію нашого права на отримання дошкільної освіти згідно Державного стандарту.

У разі відмови в задоволенні вимог щодо дотримання норми ст. 53 Конституції,  викладених у  заяві, згідно ст. 15 ЗУ Про звернення громадян», прошу довести це до мого відома в письмовій формі на вказану поштову адресу із посиланням на законодавство і викладенням  мотивів  відмови,  а  також  із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Через неможливість користування послугами державних та/або комунальних дошкільних навчальних закладів та необхідність виходу на роботу дружини, ми будемо вимушені тимчасово користуватися послугами няні/репетитора, договір з якою буде оформлено відповідно до чинного законодавства для подальшого відшкодування посадовими особами, винними у порушенні права нашої дитини на освіту у зазначених закладах, у судовому порядку.

Одночасно із цим, при тривалій неможливості реалізації конституційного права моєї дитини на освіту я буду вимушений у відповідності до ст. 55, 56, 214 КПК звернутися до прокуратури із заявою про злочин, передбачений ст. 367 КК.

======================
п.4 - опционально, по желанию.


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Кузькина мать от Чт, 05 Сен 2013, 19:24
Вариант заявления с требованием оформить 026:
Цитировать
Зав.п-кою
__________________________________

ПІБ, адреса, телефона

ЗАЯВА

ДАТА я, відповідно до вимог наказу МОЗ України №434 від 29.11.2002 р. «Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні», звернулась у дитячу поліклініку №№№ для проходження медичного огляду своїй дитині і отримання медичної карти ф. 026/о про стан здоров’я для відвідування дошкільного начального закладу (ДНЗ). Дитина здорова, оглянута спеціалістами лікувального закладу, про що є відповідні записи в формі 026/о. В контакті з інфекційними хворими не була.
Мною, у встановленому законом порядку, оформлена відмова від всіх профілактичних щеплень нашій дитині та передана педіатру ПІБ (!!! или какая у вас ситуация – опишите!!!). Дана відмова є обміркованим та зваженим рішенням, прийнятим на підставі детального та всебічного вивчення питань, пов’язаних з вакцинацією і цілком відповідає нормам діючого законодавства, у тому числі ст. 42, 43 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я», ст. 12 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб».

Педіатр ПІБ на підставі того, що у дитини відсутні профілактичні щеплення, відмовився оформлювати ф. 026/0 належним чином із записом: «дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад».

Відмова педіатра у оформленні медичної карти ф.026 у відповідності до порядку вступу до ДНЗ, затвердженого постановою КМУ №305 від 12.03.03 р.,  порушує право моєї дитини на здобуття освіти у дошкільних навчальних закладах, що гарантоване ст. 53 Конституції, та суперечить діючому законодавству.

<опционально> Також доводимо до Вашого відома, що через неможливість користування послугами державних та/або комунальних дошкільних навчальних закладів та необхідність виходу на роботу, ми будемо вимушені тимчасово користуватися послугами няні/репетитора, договір з якою буде оформлено відповідно до чинного законодавства для подальшого відшкодування посадовими особами, винними у порушенні права нашої дитини на освіту у зазначених закладах, у судовому порядку.

З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ПРОШУ ВАС:

1.   Зобов’язати педіатра ПІБ оформити належним чином нашій дитині медичну карту ф. 026/о із внесенням в неї медичного висновку «дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад».
2.   Повідомити письмово про результати розгляду заяви.


З повагою
Дата, підпис


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Sliras от Чт, 05 Сен 2013, 20:30
Цитировать
Зав.п-кою
__________________________________

ПІБ, адреса, телефона

ЗАЯВА

ДАТА я, відповідно до вимог наказу МОЗ України №434 від 29.11.2002 р. «Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні», звернулась у дитячу поліклініку №№№ для проходження медичного огляду своїй дитині і отримання медичної карти ф. 026/о про стан здоров’я для відвідування дошкільного начального закладу (ДНЗ). Дитина здорова, оглянута спеціалістами лікувального закладу, про що є відповідні записи в формі 026/о. В контакті з інфекційними хворими не була.
Мною, у встановленому законом порядку, оформлена відмова від всіх профілактичних щеплень нашій дитині та передана педіатру ПІБ (!!! или какая у вас ситуация – опишите!!!). Дана відмова є обміркованим та зваженим рішенням, прийнятим на підставі детального та всебічного вивчення питань, пов’язаних з вакцинацією і цілком відповідає нормам діючого законодавства, у тому числі ст. 42, 43 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я», ст. 12 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб».

Педіатр ПІБ на підставі того, що у дитини відсутні профілактичні щеплення, відмовився оформлювати ф. 026/0 належним чином із записом: «дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад».

Відмова педіатра у оформленні медичної карти ф.026 у відповідності до порядку вступу до ДНЗ, затвердженого постановою КМУ №305 від 12.03.03 р.,  порушує право моєї дитини на здобуття освіти у дошкільних навчальних закладах, що гарантоване ст. 53 Конституції, та суперечить діючому законодавству.

<опционально> Також доводимо до Вашого відома, що через неможливість користування послугами державних та/або комунальних дошкільних навчальних закладів та необхідність виходу на роботу, ми будемо вимушені тимчасово користуватися послугами няні/репетитора, договір з якою буде оформлено відповідно до чинного законодавства для подальшого відшкодування посадовими особами, винними у порушенні права нашої дитини на освіту у зазначених закладах, у судовому порядку.

З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ПРОШУ ВАС:

1.   Зобов’язати педіатра ПІБ оформити належним чином нашій дитині медичну карту ф. 026/о із внесенням в неї медичного висновку «дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад».
2.   Повідомити письмово про результати розгляду заяви.


З повагою
Дата, підпис
а это заявление не на главврача писать надо?сижу-думаю,подскажите!


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: mak3528 от Чт, 19 Сен 2013, 18:50
Спасибо Ginger_fm за быстрый ответ, образец заявления и ссылки на законы. Порывшись в сети и на форуме нашел еще некоторую информацию и заявления. Все это обобщил в своем заявлении.
Уважаемые форумчане, нужна объективная критика и корректировка текста моего заявления.
Спасибо.

                                                                                                                           Завідувачці ДНЗ № ___
                                                                                                                      _______________________________
                                                                                                                                       Копія:
                                                                                                                        Медсестрі ДНЗ №_____
                                                                                                                        ______________________________

                                                                                                                          батьків (ПІБ дитини) 20__ р.н.:
                                                                                                                          батька - _____________________
                                                                                                                          матері - _____________________,
                                                                                                                            які проживають за адресою:
                                                                                                                      ___________________________________
                                                                                                                              поштовий індекс ________
                                                                                                                         контактні телефони: _________
                                                                               
                                                                                      Заява

     Я, ______________(ПІБ), повідомляю Вас про нижченаведене:
     Згідно українського та міжнародного законодавства, медичне втручання та медичні маніпуляції, по відношенню до неповнолітньої дитини, можуть  здійснюватись виключно з добровільної згоди її законних представників (батьків). Законні представники (батьки) неповнолітнього пацієнта мають право на відмову від медичного втручання та маніпуляцій по відношенню до нього.
     Цей порядок передбачений законами України та міжнародним законодавством наведеними нижче в підставах.     
     Я, ____________(ПІБ), заявляю про відмову від будь-яких медичних втручань та маніпуляцій, що проводяться в дитячому садку (ДНЗ №__ м. ______________), по відношенню до моєї дитини, _______________(ПІБ дитини) 20__ р.н., без моєї особистої присутності та власної письмової згоди або без присутності матері данної дитини _____________(ПІБ матері) та її письмової згоди. Відповідальність за її здоров`я покладаю на себе, у відповідності до законодавства України.
     Під словами «маніпуляція та втручання» я маю на увазі:
•   забори будь-яких аналізів;
•   проведення флюорографії;
•   взяття будь-яких біопроб;
•   огляд дитини лікарем загального профілю або фахівцем без моєї присутності;
•   проведення будь-якого лікування, окрім випадків термінової медичної допомоги за життєвими показниками;
•   введення в організм вакцин, проби Манту, медикаментів, вітамінів, БАДів, біопроб та ін.
     У випадку планування проведення вищевказаних маніпуляцій прошу повідомити мене про це особисто за № телефону: _____________, або мою дружину, _______________(ПІБ), за № телефону: ________________.
     Підстави:
а) ст.19 Загальної Декларації Прав Людини (Кожна людина має право на волю переконань);
б) ст. 42 "Основ законодавства України про охорону здоров'я" (Ризиковані методи ... профілактики ... визнаються допустимими, якщо вони ... застосовуються за згодою інформованого про їх можливі шкідливі наслідки пацієнта);
в) ст. 43 "Основ законодавства України про охорону здоров'я" (про згоду на медичне втручання);
г) ч.І., п. 11 частини 1 Європейської Соціальної Хартії (про право кожної людини на використання будь-яких заходів, що дозволяють йому забезпечити найвищий досяжний рівень здоров'я);
д) ст.12, закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" (про щеплення за згодою після надання об’єктивної інформації);
е) Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини, статья 5 "Будь-яке втручання у сферу здоров'я може здійснюватися тільки після добровільної та свідомої згоди на нього відповідної особи. Відповідна особа у будь-який час може безперешкодно відкликати свою згоду", статья 6  "Якщо відповідно до законодавства неповнолітня особа є недієздатною давати свою згоду на втручання, таке втручання може здійснюватися тільки із дозволу її представника".
     Таким чином, відмовляючись від проведення тих чи інших втручань та маніпуляцій по відношенню до моєї неповнолітньої дитини _________________(ПІБ), я дію в межах моїх законних прав і не здійснюю ніяких протиправних дій.
     Повідомляю Вас про те, що кожен раз, користуючись цим своїм правом, я дію в інтересах своєї дитини, з урахуванням всієї доступної мені інформації про медичне втручання.
     Керуючись ч. 2 ст. 32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р., а також. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» № 2657-12 від 02.10.1992 р. в редакції від 13.01.2011 р.; абз. 5 п. 2 ст. 8 та п. 6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010 р., Цивільний кодекс України: Ст.286 1. Фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні, 2. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи, 3. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, яка стала їй відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків або з інших джерел, Закон України „Основи законодавства України про охорону здоров'я”: Ст.40 Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків,Закон України „Про інформацію”: Ст.46 Не підлягають розголошенню відомості, що стосуються лікарської таємниці , Ст. 6 Міжнародної конвенції № 108 «Про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних», ратифікованої ЗУ № 2438-УІ від 06.07.2010 р.,
 прошу також мати на увазі наступне:
    У разі, якщо відмова від медичного втручання здійснена в ході обстеження та лікування дитини, вона відноситься до відомостей, що становлять лікарську таємницю, яка не допускає передачу отриманих відомостей нікому без згоди пацієнта (його законного представника). Законна відмова від медичного втручання не входить до вичерпного переліку підстав для розголошення лікарської таємниці , передбаченої законом . Всі особи, яким в ході виконання їх службових обов'язків стало відомо про відомості, що становлять лікарську таємницю, зобов'язані зберігати її нарівні з медичними працівниками.
     Крім цього, будь-яка відмова від медичного втручання повинна, згідно з вищенаведеним законодавством, розглядатися як така, що відноситься до категорії персональних даних пацієнта. Обробка персональних даних громадянина, включаючи передачу персональних даних пацієнта третім особам без згоди громадянина, а щодо інформації про стан здоров'я - без письмової згоди громадянина ( у разі неповнолітніх - їх законного представника) заборонена законом. Суб'єкт персональних даних має право встановлювати у своїй згоді конкретні види обробки своїх персональних даних, які він дозволяє здійснювати організації (оператору персональних даних), а також відкликати свою згоду на обробку персональних даних ( включаючи їх передачу).
     Цим я заявляю, що, діючи в рамках моїх законних прав, забороняю передачу будь-якої медичної інформації, що відноситься до моєї неповнолітньої дитини _____________(ПІБ дитини), включаючи інформацію про надані мною інформовані добровільні згоди на медичне втручання відносно моєї дитини і здійснених мною відмовах від медичного втручання щодо моєї дитини, будь-яким третім особам і організаціям.
     Якщо коли-небудь раніше мною давалася згода на передачу згаданої вище інформації (персональних даних) іншим організаціям та особам, я відкликаю цю згоду цією заявою. Передача згаданої вище інформації іншим особам і організаціям, так само як інше її розголошення, може здійснюватися тільки з моєї письмової згоди у кожному окремому випадку.
     Медична інформація про громадянина, включаючи інформацію про надані ним (його законним представником ) поінформованих добровільних згод на медичне втручання і здійснених ним (його законним представником ) відмов від медичного втручання, відноситься до інформації про приватне життя громадянина і його сім'ї. Цим повідомляю, що я також розглядаю цю інформацію як таку, що носить характер особистої та сімейної таємниці.
     Поширення інформації про приватне життя особи без її згоди , порушення особистої та сімейної таємниці заборонено Конституцією та законодавством України і переслідується в кримінальному порядку.
     Нагадую Вам, що інформація про факт цієї заяви стосується стану здоров’я громадянина, тому є лікарською таємницею і не підлягає розголошенню, згідно законодавства України.
     Прошу враховувати вказані положення законодавства і не порушувати права мої та моєї неповнолітньої дитини. Повідомляю про те, що в разі порушення вашою установою (закладом) вказаних норм закону, я буду здійснювати захист своїх прав і прав своєї дитини всіма передбаченими законом способами та засобами, включаючи звернення в прокуратуру та суд.

«___» __________ 20__ р.                           ______________ підпис (ПІБ батька)

                                                               _______________підпис (ПІБ матері)

                                             З даною заявою ознайомлені:

Завідувач ДНЗ №___                                   _______________підпис (ПІБ)

Медсестра ДНЗ №___                                  _______________підпис (ПІБ)


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Mike от Вт, 24 Сен 2013, 09:00
mak3528, всё хорошо, только, если ребёнку меньше 14 лет, слово "неповнолітня" замените на "малолітня" - это существенная разница.


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Вт, 24 Сен 2013, 14:47
Буквар скаржника
Правило 1
Кому
Не бійтеся і не принижуйтеся
Принижуються, запобігають перед представниками влади ті, хто не має права, - раби. Вільна людина має право і гідність – вона вимагає дотримання закону.

Правило 2
Не давайте чиновнику нудьгувати

  Звичайно, ви можете купувати юридичний довідник для населення і переписати з нього класичний зразок скарги. Зразок сухий і далекий від нашої особистої проблеми. Вам буде нудно його писати, а чиновнику – нудно його читати. Не припускайтеся цієї грубої помилки! Ваша зброя не тільки закони, акти і норми, а й особиста винахідливість, полум’яний порив ображеної гідності і математичний розрахунок. У вас є конкретна вистраждана мета і тільки ви можете її здобути. Ніхто за вас не зробить цієї роботи.
Пам’ятайте: юридичні довідники і зразки заяв написали такі самі люди, як ви. Напишіть краще! Напишіть яскраво і сильно, пересипаючи перли сарказму статтями законів!

  Напишіть заяву так, щоб чиновник усвідомив трагізм того, що з вами сталося, зрозумів, що ви не відступитесь, і згадав про свій чиновничий обов’язок захищати Закон.

  І хай вас зігріває думка про те, що цей подвиг ви робите не лише для себе, а й для усіх тих, кого надихне ваш приклад. Врешті-решт – для своїх нащадків.

Правило 3
Не піддавайтесь емоціям

  Вас образили в магазині, одурили в ЖЕКу, принизили у приймальні директора. Усе ваше єство обурене, душа клекоче, у потьмареному мозку вимальовуються картини помсти. Ви берете 10 аркушів паперу і пишете все, що ви думаєте про начальника ЖЕКу або директора – на всіх 10 аркушах. А в самому кінці вимагаєте відремонтувати каналізацію або звільнити секретарку.

  Ви просиділи за столом безсонну ніч, списали гору паперу і чого врешті-решт добилися?

  Ви дали чиновнику привід РОЗСЕРДИТИСЯ на ваші слова. Ви самі, власними руками дали йому право говорити з вами сварливим тоном не про суть проблеми, а про ваші занадто емоційні звинувачення. Ви дали йому реальну можливість ігнорувати ваші вимоги. Ви позбавили себе можливості скаржитися у вищі інстанції, бо ображений чиновник у будь-який момент доведе, що ви – скандаліст, хам, дрібний хуліган. І ваше щастя, якщо вас не притягнуть до суду і не здеруть круглу суму за образу посадової особи.

  Негайно порвіть усі 10 сторінок вашої лайливої скарги і подумайте, чого ви хочете насправді: помсти за образу? Чи щоб вам відремонтували каналізацію?

  Заспокойтесь. І ви зрозумієте, що каналізація важливіша.

  А тоді починайте ввічливо, грамотно і методично скаржитися. Ви взагалі ввічливий, інтелігентний, сповнений гідності і законослухняний громадянин, який свято вірить, що всі посадові особи – так само ввічливі і законослухняні. І щоб не витворяв чиновник, не піддавайтесь емоціям. Емоції – це теж ваша зброя, але треба добре розраховувати, коли й де її застосовувати.

  Отже на першому етапі оскаржувальної епопеї ви вірите, що чиновник – вірний слуга Закону, який від перенавантажень трохи щось недогледів, помилився, забув, переплутав (що й справді цілком ймовірно). А ви ввічливо вказуєте йому на недогляд чи помилку і при цьому твердо наполягаєте на дотриманні законності при вирішенні вашої проблеми.
Правило 4
Діє тільки письмова скарга

  Забудьте про усні скарги. Для чиновника існує тільки те, що написано, підписано, датовано, зареєстровано і позначено як "входящий” або "ісходящий”. Чиновник не може поважати того, хто скаржиться усно. Усне прохання сприймається чиновником як слабкість, боягузтво, невпевненість у собі. У найкращому випадку – як лінощі. Окрім того, більшість чиновників влаштовані так, що просто нездатні почути усну скаргу. Така у них професійна особливість. Через те відразу привчайтесь до письмового спілкування з чиновником. Це зекономить ваш і його час.

Правило 5
Поважайте процедуру

  Припустімо, ви тепер вирішили скаржитися. Тепер треба вирішити – кому і як?

Скаржитися слід починати з найнижчої інстанції

  Перша скарга може бути адресована саме тому, хто порушив ваші права. Як тільки ви отримаєте від нього відповідь, яка вас не влаштовує, (або не отримаєте взагалі) – негайно скаржіться вище. Якщо й тоді проблема не вирішилася – ще вище і вище, не пропускаючи жодної інстанції. Кожного разу скаржитися на порушення закону попередніми скаргоотримувачами, на порушення термінів відповіді на ваші скарги, та на чиновників, які не вирішують вашу проблему.

  Дуже корисно наприкінці кожної скарги нагадувати про закони, які зобов’язують чиновника письмово відповідати в чітко визначений термін. Це, насамперед стаття 40 Конституції України, а також Закон України «Про звернення громадян» (прийнятий Верховною Радою України 02.10.1996 року) та Указ Президента України «Про заходи по забезпеченню конституційних прав громадян на звернення» 19.03.1997 року.

  У статті 40 Конституції України говориться: «Всі мають право направляти індивідуальні або колективні письмові звернення або особисто звертатися в органи державної влади, органи місцевого самоврядування до посадових та службових осіб цих органів, котрі зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін».

  У статті 20 Закону України «Про звернення громадян» вказано: «Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку».

  Не варто наводити цю цитату у першій скарзі, бо кожен гарний чиновник знає її напам’ять. А вже як хтось із них забуде і порушить термін відповіді – тоді у скарзі до вищої інстанції сміливо цитуйте – швидше отримаєте відповідь.

  Добивайтеся тільки письмових відповідей. Пам’ятайте: чиновник не може, як ви, відмовитися відповідати на питання, свідчити, підписувати протоколи до приходу адвоката. Він зобов’язаний зробити це на вашу вимогу, як і на вимогу будь-якого іншого громадянина. Якщо, звичайно, ви сам не порушите Закон.

В усіх скаргах ви піднімаєте тільки одне питання

  Якщо у вас два питання – пишіть дві скарги. Якщо п’ять – то й скарг слід писати п’ять.

Неодмінно вказуйте, яку норму закону порушено щодо вас особисто

  Ніколи не пишіть, наприклад, що "мені, як і іншим працівникам нашого підприємства, не видають зарплатню”. Пишіть тільки про себе. І не лінуйтесь перерахувати усі статті законів, порушених вашими кривдниками. А у ваших колег теж є папір і ручки – хай теж пишуть. Але кожен тільки по своїй проблемі.

Скарга мусить бути коротка і коректна

  Не давайте приводу чиновнику образитися бодай на одне слово вашої скарги. Якщо це "хороший” чиновник, він швидко відреагує на вашу справедливу коректну вимогу і вирішить проблему. Якщо це "поганий” чиновник, який своїми протиправними діями створив для вас неприйнятну ситуацію, то хай виплутується, викручується, відписується і – залишає письмові сліди, які дадуть вам право оскаржитися вище.

Один аркуш тексту і ні рядка більше

  Скаржники-віртуози вміють викласти будь-яку проблему на пів аркуша. Справжні аси – на чверть аркуша. Але не треба впадати у відчай, якщо у вас і після десяти переписувань дрібним почерком виходить дві сторінки. Сміливо їх у канцелярію. Адже ви ще тільки починаєте нелегкий шлях скаржника. У вас ще все – попереду!
Правило 6
Збирайте адреси чиновної вертикалі,

  на яку вам доведеться дряпатися з вашими скаргами. Питайте у родичів і друзів – хоч один із них сповістить цікаву для вас інформацію. А ще краще – зверніться до правозахисних громадських організацій. Там не тільки допоможуть взнати потрібні адреси, а й можуть написати чиновникові лист-запит по вашій темі від імені організації на солідному бланку. Це у вашій битві прирівнюється до важкої артилерії.

  Якщо у кабінеті чиновника у вас вистачить духу ввічливо спитати: "А хто ваш безпосередній начальник?”, - можете себе поздоровити – ви дозріли до повноцінного кваліфікованого скаржника, гідного поваги і перемог.
Правило 7
Використовуйте суперництво чиновників

  Цей засіб годиться, якщо вашу проблему можуть вирішити кілька посадових осіб одного рівня. У цьому випадку почніть зі скарг "на особистих прийомах”. Попередньо проведіть розвідку у приймальнях: громадяни у чергах можуть розповісти багато цікавого про характери чиновників та стосунки між ними. Якщо ви делікатно натякнете "хорошому” чиновнику, що його колега – "поганий”, - це може надихнути "хорошого” на негайне вирішення вашої проблеми. Хай навіть не заради торжества закону і справедливості, а "в піку ” колезі.



Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Лилия от Вт, 24 Сен 2013, 14:52
Правило 8

У мистецтві скаржитися немає дрібниць

  Скарга починається з "шапки”, у якій, окрім адреси точного адресата, варто написати слово "Копії…” і залишити 5-6 (або 8-10) порожніх рядків. Потім ви зможете по одному вписувати туди адресатів, яким посилатимете скаргу в копіях. Хай подумає кому ще ви послали цей текст.

  Починайте скаргу з посилання на указ Президента, постанову глави адміністрації або начальника ЖЕКу. "Указ”, "Постанова” і т. п. – магічні слова, які діють на чиновника на рефлекторному рівні. А документ, який підходить до теми вашої скарги, завжди знайдеться, - тільки не лінуйтесь пошукати.

  Обов’язково вкажіть, які норми яких законів порушені щодо вас особисто. Не забудьте в кінці написати "З повагою до вас…”. Навіть якщо ніякої поваги ви не відчуваєте. Ця маленька приписка покаже чиновнику, що у вас залізна витримка і непохитна впевненість у швидкому вирішенні проблеми.

Правило 9

Гласність – ваша «важка артилерія»

  Боротися можна тільки гласно. Чим більше союзників – тим краще. Ви для чогось вибирали депутатів? Так дайте їм тепер можливість виправдати вашу довіру, довести, що вони гідні бути обраними ще раз! Зберіть координати усіх ваших депутатів – районного, міського, обласного, народного ВР – і пишіть їм, пишіть! У них є помічники, спілкуйтеся з ними. Адреси і телефони вам охоче сповістять у районній, міській або обласних Радах, які, між іншим, існують на ваші податки.

  Преса не даремно називається " четвертою владою ” – використовуйте і цю зброю. Журналісти завжди шукають конфліктні теми – так допоможіть їм, напишіть про свою битву з чиновниками. Зробіть для журналіста копії з усіх чиновницьких відписок. І чим грубіші і бездушніші вони будуть, чим більше в них буде граматичних і стилістичних помилок, - тим більше радітиме журналіст. Бо те, що на вас подіяло, як отрута, для нього – знахідка, дорогоцінна перлина, за яку він отримає гонорар. А якщо ви зумієте заохотити журналіста на стільки, що він пошле офіційний запит від редакції по вашій справі з припискою «у зв’язку з підготовкою публікації», можете не сумніватися: чиновник на певний час стане праведним прихильником законності і ревним слугою народу (і вашим у тому числі). Не упустіть цього моменту! Не забувайте розсилати публікації в усі інстанції по вертикалі. Чиновники якоюсь мірою теж люди, і друковане слово діє на них сильніше, ніж писане.

Правило 10

Шануйте індивідуальність чиновника

  Не вказуйте в «шапці» заяви відразу десяток адрес. Не ставте в один ряд великих і малих чиновників, не зазіхайте на святе – ієрархію, не пораньте ненароком самолюбство чиновника. Скарга мусить бути індивідуальна, як освідчення в коханні. Ви звертаєтеся за допомогою до конкретного Івана Івановича, тому що ви впевнені у його справедливості, впливовості, авторитетності. Ви не сумніваєтеся, що в його владі врятувати вас від беззаконня інших. Якщо, звичайно, він захоче…

Правило 11

Заведіть папку «Справа №…»

  У папці будуть зберігатися копії усіх документів по вашій справі.

  Навіть якщо ви дуже несмілива людина, вам доведеться із самого початку привчити себе до того щоб у кабінетах ввічливо і невідступно примушувати реєструвати ваші папери. Ви не можете піти з кабінету доти, доки на копії вашої скарги не буде стояти відмітка «прийнято» з датою і підписом відповідальної особи. Усі папірці у вас – мінімум у двох примірниках! Більше – можна, менше – ні в якому разі. (Зайва копія може знадобитися для журналіста чи випадково зустрітого в коридорах мерії громадського правозахисника).

  Якщо ви ще губитесь і соромитесь перед секретарками чиновників – не біда. Просто вам доведеться витратити трохи грошей на конверти і марки і відсилати скарги листами з «повідомленням про вручення». На листівці, яка приклеюється до листа і повертається до вас же з відміткою про отримання його адресатом, обов’язково напишіть тему скарги. Навіть якщо місця дуже мало – пишіть так, щоб суть була зрозуміла. Тоді адресат (чи його секретарка, чи баришня з канцелярії) розпишеться не просто так за лист, а за тему. Таким чином поштовий працівник зареєструє замість вас вашу конкретну скаргу. А хід скарги в апараті управління і виконання суворо регламентований. І відповідальність чиновника за неї – теж.

  Листівку – «повідомлення про вручення» - ви теж покладете в папку.

  Там повинно бути все – навіть тролейбусні квитки, навіть чеки за валідол і довідки з поліклініки про погіршення вашого здоров’я через потрясіння від беззаконної постанови влади з приводу ваших проблем.

  Ніколи не лінуйтесь після «суворих» прийомів у посадових осіб сходити до дільничного лікаря і поскаржитися на безсоння, розлад нервової, шлункової і будь-якої ще систем. Хай дільничний лікар випише вам бром з пургеном. Вам доведеться витратити на це трохи часу, але запис у вашій картці саме дільничного лікаря саме у державній поліклініці є незаперечним доказом ваших моральних і матеріальних збитків не тільки для вищих інстанцій, а й для суду. Пам’ятайте: скаржитися – це серйозна тривала робота. Ліниві не перемагають.

Правило 12

Не давайте чиновнику забути про вашу справу

  Не порушуйте розклад «атак» і не розслабляйте партнерів по змаганню, не залишайте їм ні хвилини для мрій про те, що ви, можливо, «вгомонилися». Хіба ви не знаєте, як важко потім відмовлятися від мрій?

Правило 13

Міцно тримайтеся за статтю закону,

  яку вони порушили щодо вас. Чиновник звик спілкуватися натяками: "Ви ж самі розумієте за що вас звільнили”. – "Ні не розумію, поясніть будь ласка”. Не "ведіться” на обговорення вашого характеру, недоліки вашої тещі чи дітей. Щоб він вам не пояснював, ввічливо перепитуйте, чи є підставою для порушення статті такої-то закону такого-то. Бо таких підстав немає і не повинно бути, і ви обоє це добре знаєте.

  Зі свого боку не намагайтеся застосовувати до чиновника свої моральні принципи. Не варто обговорювати з ним такі категорії, як " совість ”, " співчуття до ближнього ”, " патріотизм ”, " порядність ”. Можливо, ви й отримаєте миттєве задоволення від дискусії на ці теми, але не сподівайтесь на якийсь результат. Єдиний шанс для вас добитися результату – наполягати на принципах Закону!

Правило 14

Вивчайте життя і звички чиновників

  Серед скаржників-початківців побутує хибна думка, що сучасний чиновник " прикритий ” з усіх боків і в усіх випадках. Насправді це не так. "Нагорі” чиновника будуть захищати рівно доти, доки це не загрожує тому, хто захищає. Ніхто не буде до кінця "підставлятися” за колегу у чиновницькому світі. Тим паче, що на його місце стоїть велика черга.

  Чого боїться чиновник:

1. " Поганої ” статистики. Якщо ви зіпсуєте чиновнику статистику своїми скаргами, та ще й підтриманими зверненнями своїх колег, щирих заступників, громадськості, професійних спілок, преси (кожен хай пише окреме звернення), то це – незаперечний доказ його поганої роботи, який неможливо приховати (не даремно ж ви все реєстрували у двох примірниках).

2. Розумних скарг "нагору”. Бо розумна скарга – це незаперечний компромат у руках начальника, законна підстава звільнити тепле місце для жінчиного племінника чи тещиного свояка. Новий чиновник завжди пам’ятатиме , що попередника зняли з вашої " подачі ”, і на всяк випадок поставиться до ваших скарг уважніше – щоб не " влипнути ”.

3. Гласності в усіх її проявах. Але про це ми вже говорили.

4. " Розборок ” між депутатськими і адміністративними корпусами. Як правило, між цими гілками влади спостерігається протистояння.

  Доволі часто можна помітити конфронтацію між представниками обласної та міської влади. Отож не забувайте копії надсилати обом конфронтуючим сторонам. Вони самі використають вашу скаргу належним чином у своїх чиновницьких "битвах”.

Правило 15

Не поспішайте звертатися до суду

  Нині улюбленою відмовкою апаратчиків стало: " Ідіть у суд – хай там вирішують ”. Не піддавайтеся на це, доки не будете готові. Методично " діставайте ” по порядку усі чиновницькі інстанції. Скромно пояснюйте, що не хочете перевантажувати вашою не такою вже й глобальною проблемою " найсправедливіший і найгуманніший суд у світі ”. Хай чиновник письмово порадить вам звернутися до суду. Тоді у вас буде повне право у судових паперах і в скаргах " нагору ” писати, що ви звернулися в суд за рекомендацією цього самого чиновника. Можете не сумніватися, що чиновнику перепаде "на горіхи” по повній програмі. Що ж, він сам напросився.

  Усі наші суди завалені малими й великими позовними заявами. До суду слід ретельно готуватися і збирати матеріали. Краще зробіть усе, щоб вирішити справу на досудовому рівні. Але якщо не вийде – усі ваші копії і довідки, квитанції і чеки дуже допоможуть судді швидко розібратися у проблемі і настроять його на вашу користь. Бо судді цінують ретельно і грамотно виконану роботу.

Правило 16
Не вважайте чиновників дурнями

  Важливо зрозуміти, що повний дурень туди не проб’ється. А якщо пробився, отже, це комусь потрібно. Можливо, він тільки прикидається дурнем. Не розслабляйтесь. Будьте пильними.

Найважливіше правило
У кожному своєму тексті ви демонструєте, підкреслюєте, наполягаєте, що закон для вас – над усе, що він непорушний і не відмінний і що ви не вірите у можливість свідомого порушення законів державними службовцями всіх рівнів, аж до гаранта Конституції.

  Якщо вам здається, що всі поради надто прості і надто оптимістичні – то це справді тільки здається. Спробуйте виграти маленький-манюсінький папірець, отримайте перемогу над дрібним чиновником. Тоді вам стане зрозуміло, що ви здатні зробити набагато більше.


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: PolinaGor от Сб, 30 Ноя 2013, 00:53
ЛИЛИЯ,спасибо за ваш труд. много прочитала всего, решила действовать. моей старшей дочери 3,5 года. решили отдавать в садик. ни одной прививки. отказы. нашли мы садик, где заведующей без разницы прививки, главное чтоб допуск был. пришли в поликлинику, сдали анализы, прошли дерматолога и наша педиатр заполняя книжечку написала нам: согласно закону Украины детский комбинат посещать не может.
заведующая садом с такой надписью, естественно, принять нас не может.
Имела ли право педиатр так написать??????? ребенок здоров, все анализы хорошие.
Что мне теперь делать. все кругом кричат: да заплати ты за липу и не парься!!! я в растерянности, подскажите, что дальше делать....


Название: Re: Образцы заявлений и жалоб
Отправлено: Sliras от Вс, 14 Дек 2014, 18:34
Лилия,большое вам спасибо за поднятый вами боевой дух!!! :D :D :D :D