Main site Лига Защиты Гражданских Прав : Форум
Чт, 10 Июл 2025, 02:08 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Возобновление акции по донесению информации о прививках до беременных - http://www.privivok.net.ua/smf/index.php/topic,699.135.html
 
   Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Як формуються ціни на контекстну рекламу?  (Прочитано 16 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
LarisaIvanova
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 8


Просмотр профиля
« : Ср, 09 Июл 2025, 21:30 »

Якщо ви хоча б раз запускали платну рекламу свого сайту в Google, вам, ймовірно, було цікаво дізнатися, як саме формується вартість контекстної реклами та чи варто вкладати кошти в такий спосіб просування. Багато хто, звертаючись до PPC-фахівців з цими питаннями, отримує відповіді на кшталт: «це складно сказати», «ціна залежить від ситуації на ринку» тощо. Такі відповіді насправді не дають чіткої картини і не дозволяють зрозуміти, чому ціни можуть варіюватися в залежності від ряду факторів. У цій статті - https://bogat.digital/vartist-kontekstnoj-reklami/ ви докладно розглянете основні аспекти, які впливають на формування вартості контекстної реклами, а також розповімо, як ми розраховуємо вартість контекстної реклами у нашій агенції.
Записан
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!