Якщо ви хоча б раз запускали платну рекламу свого сайту в Google, вам, ймовірно, було цікаво дізнатися, як саме формується вартість контекстної реклами та чи варто вкладати кошти в такий спосіб просування. Багато хто, звертаючись до PPC-фахівців з цими питаннями, отримує відповіді на кшталт: «це складно сказати», «ціна залежить від ситуації на ринку» тощо. Такі відповіді насправді не дають чіткої картини і не дозволяють зрозуміти, чому ціни можуть варіюватися в залежності від ряду факторів. У цій статті -
https://bogat.digital/vartist-kontekstnoj-reklami/ ви докладно розглянете основні аспекти, які впливають на формування вартості контекстної реклами, а також розповімо, як ми розраховуємо вартість контекстної реклами у нашій агенції.