Main site Лига Защиты Гражданских Прав : Форум
Вт, 11 Ноя 2025, 16:58 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Книга про щеплення у подарунок для вагітних, батьків немовлят та дітей дошкільного віку - http://www.privivok.net.ua/uk/content/692-kniga-pro-shcheplennya-u-podarunok-dlya-vagitnih-batkiv-nemovlyat-ta-ditey-doshkilnogo
 
   Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Як швидко оформлювати нові заявки без хаосу  (Прочитано 19 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
siripum
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 1


Просмотр профиля
« : Ср, 05 Ноя 2025, 21:13 »

Колеги, підкажіть, як ви приймаєте нові заявки? У нас усе вручну: менеджери отримують замовлення телефоном або в месенджерах і потім забувають додати їх у таблицю. Через це постійно плутанина — дублікати, відсутні дати, клієнти нервують. Хочемо спростити процес, але без складних CRM.
Записан
lakidog
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 1


Просмотр профиля
« Ответ #1 : Ср, 05 Ноя 2025, 23:01 »

У мене була така сама проблема, поки ми не перейшли на програму для логістики https://www.4logist.com/ua. Там заявки можна створювати прямо в системі — у кілька кліків. Кожна має свій номер, статус і відповідального менеджера. Плюс, якщо клієнт пише з сайту або на пошту, дані можна одразу додати в систему, без копіювання в Excel. Усі бачать актуальні замовлення, тому дублювання зникає. Найзручніше — можна оновлювати заявку навіть із телефона. Після цього наш хаос зник буквально за тиждень.
Записан
archybows
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 1


Просмотр профиля
« Ответ #2 : Чт, 06 Ноя 2025, 00:03 »

 У нас колись через такі “ручні” заявки губилися клієнти, особливо коли хтось ішов у відпустку. Потім годинами розгрібали. Зараз навіть не уявляю, як можна працювати без централізованого обліку.
Записан
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!