Ребенок 2003 года рождения,прививки делали до 2006 года потом написали отказ.В этом году в школу,прошли всех врачей ,но педиатр сказал что без прививок не напишет справку,мол не буду нарушать закон,о том что непривитые дети не могут посещать детскии учереждения.Я ему сказал пишите писменное заявление что отказываетесь выдавать справку,буду с вами судиться,а он сказал что не будет ничего писать.идите к заведущей поликлиники и судитесь не со мной а с законом.А заведущая похлеще него помешана на прививках,она нам когда то заявила что не желает чтоб ее внуки находились рядом с непривитыми детьми.
Подскажите что дальше делать?Какими должны быть мои дальнейшие действия?
Вот сидела я только что и делала выписку по законам Украины.... Ну не имеют права они так поступать!! Не имеют.....
Вот Вам для аргументов....
ЗАКОН УКРАЇНИ
ПРО ІМУНОПРОФІЛАКТИКУ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ
Стаття 6. Громадяни при проведенні профілактичних щеплень мають право на:
• безоплатний медичний огляд, а при необхідності медичне обстеження;
• безоплатне лікування в державних закладах охорони здоров'я при виникненні поствакцинального ускладнення;
• соціальний захист при виникненні поствакцинального ускладнення;
• відмову від профілактичних щеплень.
Стаття 7. При відмові громадян від профілактичних щеплень держава має право на:
• тимчасово відмовити громадянам у прийомі до освітніх та оздоровчих закладів у разі виникнення масового інфекційного захворювання або при загрозі виникнення епідемій;
Стаття 8. При проведенні профілактичних щеплень громадяни зобов'язані:
• виконувати рекомендації медичних працівників;
• у письмовій формі підтверджувати відмову від профілактичних щеплень.
Стаття 14. Вимоги до проведення профілактичних щеплень
Профілактичні щеплення проводяться за згодою громадян, батьків або інших законних представників неповнолітніх громадян, що визнані недієздатними у порядку, визначеному законодавством України.
Профілактичні щеплення здійснюються після обов'язкового медичного огляду особи в разі відсутності у неї відповідних медичних протипоказань. Перелік медичних протипоказань до профілактичних щеплень затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації. Особам віком до чотирнадцяти років чи визнаним у встановленому законом порядку недієздатними профілактичні щеплення проводяться за згодою їх об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників. Особам віком від чотирнадцяти до вісімнадцяти років чи визнаним судом обмежено дієздатними профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації та за згодою об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників цих осіб. Якщо особа та (або) її законні представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження, а в разі відмови дати таке підтвердження - засвідчити це актом у присутності свідків.
Цивільний кодекс України:
Ст.293 3. Фізична особа має право на безпечні для неї продукти споживання (харчові продукти та предмети побуту).
4. Фізична особа має право на належні, безпечні і здорові умови праці, проживання, навчання тощо.
Ст.302 2. Фізична особа, яка поширює інформацію, зобов'язана переконатися в її достовірності. Фізична особа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел (інформація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, звіти, стенограми тощо), не зобов'язана перевіряти її достовірність та не несе відповідальності в разі її спростування. Фізична особа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел, зобов'язана робити посилання на таке джерело.
Закон України „Основи законодавства України про охорону здоров'я”:
Ст.4 Основними принципами охорони здоров'я в Україні є: дотримання прав і свобод людини і громадянина в галузі охорони здоров'я та забезпечення пов'язаних з ними державних гарантій;
Ст.6 Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає:
є) участь в обговоренні проектів законодавчих актів і внесення пропозицій щодо формування державної політики в галузі охорони здоров'я;
і) відшкодування заподіяної здоров'ю шкоди;
ї) оскарження неправомірних рішень і дій працівників, закладів та органів охорони здоров'я;
й) можливість проведення незалежної медичної експертизи у разі незгоди громадянина з висновками державної медичної експертизи, застосування до нього заходів примусового лікування та в інших випадках, коли діями працівників охорони здоров'я можуть бути ущемлені загальновизнані права людини і громадянина.
е) встановлення відповідальності за порушення прав і законних інтересів громадян у галузі охорони здоров'я.
г) здійснення державного і можливості громадського контролю та нагляду в галузі охорони здоров'я;
Ст.24 Органи та заклади охорони здоров'я зобов'язані сприяти реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров'я і проведенні громадської експертизи з цих питань. При органах та закладах охорони здоров'я можуть створюватися громадські консультативні або наглядові ради, які сприятимуть їх діяльності та забезпечуватимуть інформованість населення і громадський контроль в галузі охорони здоров'я.
Конституція України:
Ст.50 Кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.
Кодекс України про адміністративні правопорушення
Ст.156-1 Відмова працівників сфери послуг у наданні громадянам-споживачам необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги)- тягнуть за собою накладення штрафу від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ст.212-3 Неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Повторне протягом року вчинення порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Закон України „Про захист прав споживачів”:
Ст.14 1. Споживач має право на те, щоб продукція за звичайних умов її використання, зберігання і транспортування була безпечною для його життя, здоров'я
Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини: (Конвенція про права людини та біомедицину)
Ст.2 Інтереси та благополуччя окремої людини превалюють над виключними інтересами усього суспільства або науки.
Ст.24 Особа, якій в результаті втручання було неправомірно завдано шкоди, має право на справедливе відшкодування відповідно до вимог та процедур, встановлених законом.
Конвенція про права дитини:
Ст.24 3. Держави-учасниці вживають будь-яких ефективних і необхідних заходів з метою скасування традиційної практики, що негативно впливає на здоров'я дітей.
Декларация о праве и обязанности отдельных лиц, групп и органов общества поощрять и защищать общепризнанные права человека и основные свободы
Ст.6 Каждый человек, индивидуально и совместно с другими, имеет право:
a) знать, искать, добывать, получать и иметь в своем распоряжении информацию о всех правах человека и основных свободах, включая доступ к информации о том, каким образом обеспечиваются эти права и свободы во внутреннем законодательстве, в судебной или административной системах;
b) свободно публиковать, передавать или распространять среди других мнения, информацию и знания о всех правах человека и основных свободах;
c) изучать, обсуждать, составлять и иметь мнения относительно соблюдения всех прав человека и основных свобод, и привлекать внимание общественности к этим вопросам
Ст.7 Каждый человек имеет право, индивидуально и совместно с другими, развивать и обсуждать новые идеи и принципы, касающиеся прав человека, и добиваться их признания.
Ст.8 1. Каждый человек имеет право, индивидуально и совместно с другими, иметь реальный доступ на недискриминационной основе к участию в управлении своей страной и ведении государственных дел.
2. Это включает, в частности, право, индивидуально и совместно с другими, представлять в правительственные органы и учреждения, а также в организации, занимающиеся ведением государственных дел, критические замечания и предложения относительно улучшения их деятельности и привлекать внимание к любому аспекту их работы, который может затруднять или сдерживать поощрение, защиту и осуществление прав человека и основных свобод.
Європейська соціальна хартія
Ст.11 2. Забезпечити діяльність консультативно-просвітницьких служб, які сприяли б поліпшенню здоров'я і підвищенню особистої відповідальності за стан здоров'я.
Про право на освіту
Закон України „Про охорону дитинства”:
Ст.19 Кожна дитина має право на освіту. Держава гарантує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти
Конституція України:
Ст.53 Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою.
Закон України „Про загальну середню освіту”:
Ст.2 Основними завданнями законодавства України про загальну середню освіту є: … забезпечення права громадян на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
Ст.6 1. Громадянам України незалежно від …переконань… або інших ознак забезпечується доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти у державних і комунальних навчальних закладах.
Закон України „Про дошкільну освіту”:
Ст.2 Основними завданнями законодавства України про дошкільну освіту є: забезпечення права дитини на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти;
Ст.6 Принципами дошкільної освіти є: доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти; рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку кожної дитини;
Закон України „Про освіту”:
Ст.3 Громадяни України мають право на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах незалежно від … світоглядних переконань…стану здоров'я та інших обставин.
Ст.6 Основними принципами освіти в Україні є: доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;
Рішення Конституційного Суду України вiд 04.03.2004 № 5-рп/2004:
- доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту на принципах рівності, визначених статтею 24 Конституції України(254к/96-ВР), означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту, і держава має створити можливості для реалізації цього права;
Перший Протокол до Конвенції про захист прав і основних свобод людини:
Ст.2 Нікому не може бути відмовлено в праві на освіту.
Конвенція про права дитини:
Ст.18
3. Держави-учасниці вживають всіх необхідних заходів для забезпечення того, щоб діти, батьки яких працюють, мали право користуватися призначеними для них службами й установами по догляду за дітьми.
Ст.28
1. Держави-учасниці визнають право дитини на освіту, і з метою поступового досягнення здійснення цього права на підставі рівних можливостей вони, зокрема: …а) вводять безплатну й обов'язкову початкову освіту.
Загальна декларація прав людини:
Ст.26
1. Кожна людина має право на освіту. Початкова освіта повинна бути обов'язковою.
Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права:
Ст.13
1. Держави, які беруть участь у цьому Пакті, визнають право кожної людини на освіту.
2.а) початкова освіта повинна бути обов'язкова b) середня освіта повинна бути відкрита і зроблена доступною для всіх шляхом вжиття всіх необхідних заходів
Конвенція про боротьбу з дискримінацією в галузі освіти:
Ст.1
1. ... выражение "дискриминация" охватывает всякое различие, исключение, ограничение или предпочтение по признаку ... убеждений ... которое имеет целью или следствием уничтожение или нарушение равенства отношения в области образования, и, в частности: а. Закрытие для какого-либо лица или группы лиц доступа к образованию любой ступени или типа