Main site Лига Защиты Гражданских Прав : Форум
Сб, 27 Сен 2025, 04:16 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Книга про щеплення у подарунок для вагітних, батьків немовлят та дітей дошкільного віку - http://www.privivok.net.ua/uk/content/692-kniga-pro-shcheplennya-u-podarunok-dlya-vagitnih-batkiv-nemovlyat-ta-ditey-doshkilnogo
 
   Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Як упорядкувати роботу інтернет-магазину  (Прочитано 10 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Kovalchuk_1986
Пользователь
**

Рейтинг: 16
Сообщений: 73



Просмотр профиля
« : Чт, 25 Сен 2025, 23:46 »

У мене невеликий інтернет-магазин, і з кожним місяцем замовлень стає все більше: з маркетплейсів, соцмереж, сайтів. Вже важко вручну відстежувати замовлення, спілкування з клієнтами, залишки товарів і доставку. Часто щось забуваю чи плутаю. Хтось може порадити хорошу CRM-систему, щоб все це було зібрано в одному місці і не довелося мати п’ять табличок?
Записан
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!