Main site Лига Защиты Гражданских Прав : Форум
Сб, 27 Сен 2025, 23:46 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Продолжается акция "Информация о прививках - будущим мамам Украины" - http://www.privivok.net.ua/node/610
 
   Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Як упорядкувати роботу інтернет-магазину  (Прочитано 19 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Kovalchuk_1986
Пользователь
**

Рейтинг: 16
Сообщений: 73



Просмотр профиля
« : Чт, 25 Сен 2025, 23:46 »

У мене невеликий інтернет-магазин, і з кожним місяцем замовлень стає все більше: з маркетплейсів, соцмереж, сайтів. Вже важко вручну відстежувати замовлення, спілкування з клієнтами, залишки товарів і доставку. Часто щось забуваю чи плутаю. Хтось може порадити хорошу CRM-систему, щоб все це було зібрано в одному місці і не довелося мати п’ять табличок?
Записан
lvivskyi2000
Новичок
*

Рейтинг: 14
Сообщений: 19



Просмотр профиля
« Ответ #1 : Сегодня в 17:06 »

Можу порекомендувати звернути увагу на KeyCRM (https://ua.keycrm.app/use-cases/ecommerce) а саме на рішення для e-commerce. У них можна зібрати всі замовлення з маркетплейсів, соцмереж й інтернет-магазинів в одному кабінеті, керувати комунікацією, відправками, контролювати залишки товарів і аналітику. Після переходу на таку систему я сам помітив, що всюди тепер порядок і менше помилок при обробці замовлень.
Записан
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!